Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Fizetési lehetőségek

Ön a Online Shopban történő vásárlás esetén online bankkártyával és utánvéttel is fizethet.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a dm Online Shopban történő vásárlás esetén

  • egészségpénztári kártyát nem fogadunk el, valamint egészségpénztári számla kiállítására sincs lehetőség

Ha Ön üzletbe történő szállítást kér, kizárólag online bankkártyával fizethet.

Ön az Online Shopban a következő bankkártyákkal fizethet: Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron. A fizetés során megadott adatok (kártya típusa, kártyaszám, érvényesség, ellenőrző kód) titkosított csatornán keresztül kerülnek továbbításra. A vásárlás ellenértéke csak a kiszállítás megkezdésekor kerül terhelésre kártyáján.

Utánvétes fizetés esetén Ön a vételárat és a szállítási költséget a csomag kézbesítésekor készpénzben vagy bankkártyával a futárnak egyenlíti ki. 
Ha a Vásárló a szállítást üzletbe kéri, nincs lehetőség utánvétre.

Az Online Shopban történő vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki az Ön részére, melyet az Ön által megadott e-mail címre továbbítunk. Ha Ön rendelkezik ügyfélfiókkal, elektronikus számlája ügyfélfiókjából is elérhető.

További információt az ÁSZF tartalmaz.

Az Apple Pay https://www.apple.com/hu/apple-pay/ egy kényelmes, biztonságos és gyors fizetési mód Apple készüléke használatával.

Kattintson az Apple Pay gombra és hagyja jóvá vásárlását készülékén az ujjlenyomatolvasó vagy arcfelismerő használatával, anélkül, hogy további kártyaadatokat adna meg.

Az alábbi linken tájékozódhat arról, hogy az Ön bankja vagy pénzintézete elfogadja-e az Apple Pay-t, mint fizetési módot: https://support.apple.com/hu-hu/HT206637

Apple Pay használatával a dm üzletekben is fizethet gyorsan, érintésmentesen.

A Google Pay https://pay.google.com/about/ egy kényelmes, biztonságos és gyors fizetési lehetőség a Google Pay alkalmazás használatával.

A Google Pay használatához töltse le és telepítse az Androidos készülékekre készült ingyenes Google Pay alkalmazást, amely a Google-fiókjával van összekapcsolva. Adja meg bankkártyájának vagy hitelkártyájának adatait vagy kapcsolja össze PayPal fiókjával.

Ujjlenyomatolvasó vagy arcfelismerő használatával további kártyaadatok megadására nincsen szükség. Vásárlását a Google Pay alkalmazásban könnyedén lezárhatja.

Goodle Pay használatával az üzletekben is fizethet gyorsan, érintésmentesen.

Szállítási és átvételi lehetőségek az Online Shopban

Az Online Shopban megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területére biztosítjuk. Megrendelésének postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére sajnos nincs lehetőség.
Az Ön által választott címre való szállítás  (nem az üzletbe kért rendelés) esetén logisztikai partnereink jelenleg a DPD futárszolgálat, és a Magyar Posta.

Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy a Sprinter/Sameday Futárszolgálat általi szállítás 2024.10.24-től technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a kiszállítás alatt lévő küldemények a Sameday oldalán az alábbi linken keresztül követhetőek nyomon: https://sameday.hu

Ön a megrendelés során az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • a szállítást kérheti számlázási címére;
  • a szállítást kérheti a számlázási címétől eltérő címre;
  • a szállítást kérheti az itt felsorolt dm üzletekbe;
  • Expressz házhozszállítás
  • Expressz átvétel kedvenc üzletében
  • DPD csomagpontba vagy DPD csomagautomatába

A SPRINTERREL/SAMEDAY-el történő házhozszállítás díja és az üzletbe szállítás díja megrendelésenként 990 Ft (kilencszázkilencven forint), mely magában foglalja az általános forgalmi adót.
A DPD-vel történő házhozszállítás díja megrendelésenként 1490 Ft (ezernégyszázkilencven forint). Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra, a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. 
Amennyiben MPL-lel rendeli házhoz a csomagját, úgy a szállítási költség 1990 Ft.
Ha a megrendelés végösszege eléri a 20 000 Ft-ot (húszezer forintot), szállítási díj nem kerül felszámításra a regisztrált és a vásárlás során az ügyfélfiókjába bejelentkezett vásárló részére, amennyiben SPRINTERREL/SAMEDAY vagy a DPD-vel történő házhozszállítást választ. Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra, egyszeri szállítási díjat számítunk fel.

A bejelentkezett vásárlók számára az Expressz átvétel díjtalan. A nem regisztrált vásárlók számára a szolgáltatás díja 399 Ft, függetlenül a megrendelés összegétől.

Az Expressz házhozszállítás szolgáltatás Budapest néhány kerületében vehető igénybe. Regisztrált ügyfeleknek, amennyiben a rendelés értéke eléri a 20 000Ft-ot, akkor 990 Ft, 20 000 Ft alatti rendelési érték esetén 1490 Ft a szállítási költség.

A házhozszállításra a megrendelés visszaigazolásától számított 2-5 munkanapon belül kerül sor.

Ha Ön üzletbe szállítást kért,  a megrendelés visszaigazolásától számított 4-8 munkanapon belül veheti át megrendelését a kiválasztott üzletben. Az üzletbe érkezés után a csomag átvételére 10 nap áll rendelkezésre.

Expressz átvétel esetén megrendelését maximum 1,5 órán belül átveheti a kiválasztott boltban.
Amint a csomagját a kiválasztott boltban elkészítették, e-mailben értesítést kap és azonnal át is veheti.

A kiszállítás esetleges késedelméről szintén e-mailben tájékoztatjuk Önt.

Ha a csomagot Ön által megadott címre kérte:

A kiszállítás megkezdéséről, valamint a szállítás esetleges késedelméről e-mailben tájékoztatjuk.
A csomag várható érkezéséről a SPRINTER vagy a DPD futárszolgálat e-mailben és SMS-ben is értesíti Önt, mely tartalmazza a nyomon követéshez szükséges információkat.
Csomagját a fuvarlevélszám segítségével a Csomagkövetés menüpontban, továbbá a kiszállítás visszaigazolásáról szóló e-mailben található linken keresztül vagy a saját fiók „Rendeléseim” menüpontjában is nyomon követheti. Csomagjáról és a kiszállításról a fuvarlevélszám alapján a SPRINTER Ügyfélszolgálat vagy a DPD Ügyfélszolgálat révén is tájékozódhat.
Ha a csomag kézbesítése az első alkalommal sikertelen, a futárszolgálat a kézbesítést még egy alkalommal megkísérli. 

Az átvételről küldünk Önnek egy e-mailt, hogy mikor veheti át a kiválasztott üzletben a csomagját. Ezt az e-mailt kinyomtatott vagy digitális formában (mobil készülékén felmutatva) kell magával hoznia a csomag átvételekor.

Természetesen Expressz átvétellel még kényelmesebben, egyszerűbben és gyorsabban intézheti a bevásárlását. Rendelje meg a termékeket az oldalon és válassza ki kedvenc üzletét, ahol átveheti az elkészült csomagját! Expressz átvétel esetén a megrendelését egyszerűen online kifizetheti, így nem veszít időt és az üzletben átveheti elkészült csomagját. (az üzletekben fizetésre nincs lehetőség) 

A szállítási módok közül válassza ki az Expressz átvételt és az üzletkeresőben válassza ki kedvenc boltját!

Megrendelését maximum 1,5 órán belül átveheti a megjelölt üzletben.
Amint a csomagját a kiválasztott boltban elkészítették, e-mailben értesítést kap és azonnal át is veheti (max. 10 napon belül). Kérjük, hozza magával az értesítő e-mailt vagy személyi igazolványát az átvételhez!

Kérjük vegye figyelembe, hogy az Expressz átvételt kizárólag magánszemélyek vehetik igénybe.

Tudjon meg többet az Expressz átvételről itt.